fredag 11 mars 2022

Nästa planerad inlämning.

 

Nästa inlämning till Skövde är beräknad till vecka 24/25, men tar jag tacksamt emot kläder hela tiden, för att tvätta och packa direkt och så sakteliga samla ihop ännu en rejäl inlämning. Ifall här kanske är några nya sömmerskor som läser, så kommer här lite upprepning av vad Skövde önskar:

INGEN fleece. Helt förbjudet, i såväl filtar som kläder då tyget inte andas och lätt kan överhetta de små barnen.

ALLA storlekar tas tacksamt emot, 36/38–50/56. Skövde tar emot de allra minsta men har även fullgångna/större barn som ligger inne längre perioder av olika anledningar. Det går åt mest kläder/set i storleken 40/42, 44/46 0ch 48/50.

De behöver EJ packas innan de skickas till mig.

Det är inga problem för mig att tvätta upp plaggen, men meddela gärna det. Antingen via pm på FB, sms eller en lapp i paketet.

Sy vad ni vill, vad ni kan, vad ni känner för! Jag mixar och matchar gärna - vill ni sy mössor är jag lika tacksam för det som om ni vill sy hela set. ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar